Wikia

Harry Potter Wiki

4729 Dumbledore's Office

2.863pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Dumbledore's Office
4729 box.jpg
Setnummer

4729

Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Harry Potter
Subthema

De Geheime Kamer

Bouwstenen

278

Minifiguren

Harry Potter
Professor Perkamentus
Professor Anderling

Leeftijd

8 - 12

Introductie 2002
Prijs

US $49,99 MRSP

De set 4729 Dumbledore's Office werd uitgebracht in 2002 als onderdeel van het LEGO thema Harry Potter - De Geheime Kamer.

SamenstellingEdit

De set bevat Perkamentus' kantoor die Harry bezoekt in zijn tweede jaar. Het bevat een waterspuwer en een wenteltrap die leidt naar de bovenste verdieping, met de Sorteerhoed, een kast van drankjes en het observatorium. Er is ook een aantal verborgen geheimen, zoals een achterom. De minifiguren Harry Potter, met zwarte cape met sterren en een toverstaf, Professor Perkamentus met paarse cape en Professor Anderling, met groene toverhoed en groene cape, zijn inbegrepen. Deze set is ontworpen om te passen op de set 4712 Trol in de kerkers.

LEGO.comEdit

Breng een bezoek aan professor Perkamentus! Ontgrendel de verborgen ingang naar het kantoor van professor Perkamentus en ontdek de magie die binnen wacht! Beklim de bewegende trap om de wijze oude hoofdmeester van Zweinstein School te ontmoeten. Maak Perkamentus' kantoor aan je Kasteel Zweinstein vast voor de complete Harry Potter ervaring! Inclusief Professor Perkamentus, professor Anderling, en Harry Potter.

GalerijEdit

Set

Minifiguren

VerwijzingenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki