Wikia

Het Departement van Toezicht op Magische Wezens is het op één na grootste van het Ministerie van Toverkunst, dat zich bezig houdt met alle Fabeldieren, en is weer onderverdeeld in drie hoofd-afdelingen: Afdeling Dieren, Afdeling Wezens en Afdeling Geesten, die ook weer onder zijn verdeeld in afdelingen. De meeste hoofdbrekens heeft het Departement nog wel over het verborgen houden van de Fabeldieren voor de Dreuzelgemeenschap. Het Departement is gevestigd op de vierde verdieping van het Ministerie van Toverkunst.

GeschiedenisEdit

In 1811 werd Zwalp benoemd tot Minister van Toverkunst. Hij verdeelde het Departement van Toezicht op Magische Wezens in 3 categorieën: Dieren, Wezens en Geesten. Wezens waren alle schepsels met voldoende intelligentie om de wetten van de magische gemeenschap te kunnen begrijpen en mede zorg te dragen voor de vormgeving van voornoemde wetten. Dieren waren alle schepsels die die intelligentie niet bezaten en de Afdeling Geesten spreekt voor zich. Sindsdien is het Departement nog steeds zo ingedeeld.

Barend Kannewasser werkt op deze afdeling van het Ministerie van Toverkunst

AfdelingenEdit

Maatregelen van dit DepartementEdit

Het Ministerie van Toverkunst is verantwoordelijk voor de zorg en het verbergen van alle magische dieren, wezens en geesten die leven binnen de grenzen van het gebied waar het Ministerie zeggenschap over heeft.

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki