Wikia

Engels Nationaal Zwerkbaltam
Zwerkbalteam informatie
Thuisplaats

Engeland

Founded

Voor 1877

League(s)

WK Zwerkbal

Gewaden

Rood met Wit

Bekende Spelers
Achter de schermen
Eerste verschijning

Ochtendprofeet Nieuws

Laatste verschijning

Zwerkbal Door de Eeuwen Heen

Het Engels Zwerkbalteam is het team dat Engeland vertegenwoordigt in internationale Zwerkbalwedstrijden. Ze dragen Rood met Witte gewaden.

StadionEdit

Het Engelse Zwerkbalteam Stadion is een ovaal grasveld, met witte grens tekens en een gebied met zand onder de twee sets van hoepels op elk einde. Het is geplaatst in een oud veil-bedekt Engels stenen kasteel, met kantelen, torens, en een ophaalbrug. Een slotgracht omringt het grasveld. De tribunes zijn gemaakt van stenen en smalle vlaggen zijn tegenover de tribunes gezet, met de kleuren rood, wit, en op sommige vlaggen geel erop.

EmbleemEdit

Het team's embleem heeft drie Draken en op de achtergrond staan er de kleuren: rood (links bovenin en rechts onderin) en wit (rechts bovenin en links onderin) de middelste draak heeft een Slurk vast.

GeschiedenisEdit

WK Zwerkbal 1877Edit

In het WK Zwerkbal 1877, ook wel het WK Dat Niemand Zich Kon Herineren genoemd raakte de Drijver Lucas Bargeworthy een halve teen kwijt.

1994Edit

Het Engelse Zwerkbalteam was een deelnemer van het 422ste WK Zwerkbal. Ze werden verslagen met 390-10 door het Transylvaans Zwerkbalteam.

2014Edit

Engeland kwalificeerde zich niet voor het WK Zwerkbal 2014 in Argentinië.

VerschijningenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki