Wikia

Harry Potter Wiki

Onbekende Zweinstein medewerkers

2.881pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

In de volgende lijst vind je alle medewerkers van Zweinstein waarvan de naam niet bekend is.

Grijsharige heks in bruine gewaden aan het begin van het schooljaar 1991Edit

Fg.JPG

In 1991, deze Zweinstein medewerker zat aan de Oppertafel in de Grote Zaal, en zag dat Harry Potter tijdens de Sorteerceremonie werd gesorteerd in Griffoendor

12345.PNG

Deze heks bij Zwerkbal

VerschijningEdit

Kale tovenaar die Kasper Krauwel droegEdit

BaldMan.png

Deze een kale tovenaar (fl. 1992) was iemand die op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus werkte. Samen met een bebaarde collega, heeft hij geholpen om de versteende Kasper Krauwel naar de Ziekenzaal te brengen, waarna Poppy Plijster neidig op hem werd. Hij verliet de zaal direct erna.

VerschijningEdit

Bebaarde tovenaar die Kasper Krauwel droegEdit

BeardedMan.png

Deze man (fl. 1992) was een bebaarde tovenaar die op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus werkte. Samen met een bebaarde collega, heeft hij geholpen om de versteende Kasper Krauwel naar de Ziekenzaal te brengen, waarna Poppy Plijster daarna nijdig op hem werd. Hij verliet de zaal direct erna.

VerschijningEdit

Zwarte tovenaar aan het begin van het schooljaar 1995Edit

Unidentified male professor 1 1.jpg

Deze professor doceerde aan Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus van minstens 1994 tot 1995 en blijkbaar verliet aan het einde van het jaar de school, evenals Omber.

VerschijningEdit

Tovenaar in een tulband onder de menigte rond dode lichaam van Albus PerkamentusEdit

Male-employee-XXIV-HBP.jpg

Deze persoon heeft zich samen met een grote groep studenten en medewerkers om het lichaam van Perkamentus, die van de Astronomietoren is gevallen in 1997. Hij kwam op de plaats met de andere medewerkers, terwijl de menigte keek naar Harry Potter, die keek naar de vallende Perkamentus. Toen de tijd kwam, gaf Minerva Anderling het teken om uit alle toverstokken een lichtpuntje te laten komen en die arm in de lucht te steken met de menigte van medewerkers en studenten uit respect voor het schoolhoofd. Daarbij konden alle mensen zich ontdoen van het Duistere Teken in de lucht.

VerschijningEdit

Around Wikia's network

Random Wiki