Wikia

Harry Potter Wiki

Oranje Reuzenslak

2.863pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Oranje Reuzenslak
Oranje reuzenslak.png
Wezen informatie
Naam
Oranje Reuzenslak
Kenmerken
Laat een giftig, heet spoor achter
Classificatie Ministerie
XXX

De Oranje Reuzenslak is een Slak met een oranje kleur, en een giftige, vuurhete, slijmerige huid. Ze laten een giftig, heet spoor achter tijdens het bewegen, en als ze iemand zien komen ze er met een noodvaart opaf. De Oranje Reuzenslak heeft een snel reactievermogen en is erg snel.

De Oranje Reuzenslak komt voor in de tweede HP game op de PC, PS2, Xbox en de Gamecube. Op de Pc versie zijn ze vijanden die voor het eerst voorkomen in de Rictusempra uitdaging. Hierna kwam hij nog voor in de Deplasma uitdaging, de kerkers, de Diffendo uitdaging, de tuinen en toen in de Geheime Kamer. De laatstgenoemde hebben superkrachten en zijn sneller dan het licht. Op de PS2,Xbox en de Gamecube versie zie je er een in een kooi in de Betoverende Beestenbazaar. Misschien kunnen tovenaars er eentje kopen als huisdier.

De Oranje Reuzenslak heeft enorm veel krachten. Naast hun supersonische snelheid, hebben ze de kracht om jonge spelers bang te maken en te laten gillen voor zijn computer, maar ook kunnen ze uit het niets verschijnen.

VerschijningEdit

Around Wikia's network

Random Wiki